Friday, May 29, 2009

Bagus = )

dah 'bagus' sangat la tu. irony? pandai2 la KAU pikir.



mak2.. nak jadi Ironman boleh x?? kite nak gi tembak orang jahat~~
boleh kan mak?? boleh la.. boleh la.. boleh laa.. x pun kite jadi John Connor cam dalam cite terminator salvation.. kite nak sangat tembak orang yg buat kite sedih tau mak = (


kalo x boleh, kita nak jadi Wolverine la mak.. kalo xleh men tembak2, kte cantas2.. potong2.. kejam2.. ohh bestnya~~~ boleh kan??



11 comments:

Nashtiera said...

ko lah ye nak jadi sume tu kan??
betul x?

.::annemishi::. said...

jdi wolverine x best aar..
jdi aar hero dlam wolverine..smart2...
:P

Makaroni said...

indera! anda tak perlu jadik ironman kea, wolverine kea, spiderman kea utk jadik hero....

sbb sy nampak anda adalah seorg hero dgn diri sendri....

btol tak mak? btol lah tuh nnak.....

hehehehe...... :D

spark acap said...

pa kata ko jadi je kucing? ko ada 7@9 nyawa kan? :P

Indera Putera Kayangan -Mus- said...

to Nashtiera :
memang2, aku memang nak jadi suma tu, senang sket aku nak settlekan problem aku..

to Hanis :
Jadi Wolverine ar best! boleh cantas orang.. ziinnngggg~~~!!

to Imran :
ni bukan kes nak jadi hero ke ape.. ni kes orang 'baik' yg membuatkan hidupku terasa 'tenang'.. tahniah la kat dia.. rase cam nak celebrate je! haha :P

rilek2 Imran, ko xyah libatkan diri dgn kes ni.. benda simple je kot.. tau la aku nak settlekan camne, hehe.. buruk padahnya jika anda membelakangi pesanan ini..

to Spark :
best gak jadi kucing, exam takde, kelas xde.. hahahaha
tapi2 nyawa kalo ade banyak asyik jumpe ngn mamat ni gak camne?? baik aku mati cepat.. aman hidup..

suset said...

indera sehat x nh??

hahahaha

mud said...

kalau hng jadi depa ni
mati la kami smua (budak2 16)

suechan said...

indera, update.XD

zhaf! said...

hahaha pndai kau pkai 'kte kte' kan..
sape ajaa niiii???
=P

Indera Putera Kayangan -Mus- said...

to Suset :
Indera sihat kalo Suset amekkan sijil SPM untuk Indera.. haha

to Mat :
Lame dah aku nak bunuh korang sebenarnya.. tapi sabar itu lebih baik..

to Sue :
Update dah..

to Zhaf :
ko ar ajar pakai kite2.. haha
orang Johor pun main kite2 gak la sebenarnya.. tak caya gi tanya Azreen..

cambodia-travel said...

Nice..

Cambodia tours=> http://www.tourismindochina.com/cambodia/tours/
Vietnam tours=> http://www.tourismindochina.com/vietnam/tours/
Laos tours=> http://www.tourismindochina.com/laos/tours/
More details about Cambodia Rice Export: http://www.cambodiaorganic.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...